Rasva kaotuse katkendlik paastumine, Kas vahelduv paastumine paneb sind lihaseid suurendama või kaotama? | Toit | May

On väga oluline, et inimesel oleks õige ettekujutus eesootavast. Seda ei juhtu.

  1. Kas Kaalukaotuse Katkendlik Paast On Ohutu Ja Tõhus | Kaalukaotus
  2. Viited Vahelduv paastumine võib parandada rasva kadu ja lubada süüa rohkem petuvaid toite kui traditsiooniline dieet, kuid kuidas seda teha ja kuidas see toimib?
  3. Rasva kadude piirkondade suunamine
  4. Vahelduv Paast - Kaalukaotuse Katkendlik Paastumine
  5. Võimalikud probleemid vahelduva paastuga kehakaalu langetamiseks Vahelduv paast - Kaalukaotuse katkendlik paastumine Võib-olla olete proovinud raamatus kõiki dieete: madala süsivesikute, madala rasvasisaldusega, taimetoitlasi, South Beachi.

Vahelduva dieedi näpunäited Söögiajastustrateegiad võivad aidata teil kaalust alla võtta: vahelduva paastu toitumise näpunäited Kui proovite kaotada pühade või piduliku hooaja jooksul kogutud kaalu, et see sobiks uuesti oma vanade teksade või supelkostüümiga, või soovite lihtsalt tervislikumat elustiili järgida, siis teate, et see on ülesanne, mis võtab muidugi aega ja kannatlikkust.

Oleme kõik süüdi, et proovime kõikvõimalikke dieete ja tervisenõuandeid, et kaotada need liigsed kilod.

Kas kaalukaotuse katkendlik paast on ohutu ja tõhus

Kuigi mõned on oma eesmärke saavutanud edukalt, on teised pingutanud punktini, mis on pannud nad lootusest loobuma. Aga enam mitte! See lihtne elustiili muutus võib aidata saavutada teie kaalukaotuse eesmärke. Söögiajastustrateegiad, näiteks vahelduv tühja kõhuga söömine või varasem söömine päevasel ajal, võivad aidata teil loomulikult kaalu langetada; kuidas sa küsid?

rasva kaotuse katkendlik paastumine kaalulangus stakville ms

Nagu ajakirjas 'Obesity' avaldatud uuringu kohaselt alandab see lihtsalt söögiisu, mitte ei kulu rohkem kaloreid. Uuringu tulemustest selgus, et söögikordade ajastamine mõjutab ööpäevaringset energia metabolismi, kui toidu tarbimine ja söögikordade sagedus on omavahel kooskõlas.

Loe ka: 5 hommikust rituaali kehakaalu langetamiseks Kaalukaotuse katkendlik paastumine: Söögiajastustrateegiad, näiteks vahelduv paastumine või päeva varasem söömine, võivad aidata teil loomulikult kaalu langetada.

Kas kaalulangetamiseks tuleks kasutada paastu? Mõne inimese jaoks on paastumine viis toksiinide keha puhastamiseks. Teiste jaoks on see religioosne või vaimne praktika. Kuigi mõned tervishoiutöötajad on selle ohutust kahtluse alla seadnud - eriti äärmuslikul kasutamisel - on paastumise pooldajad selle väärtust kiitnud. Paastumist on mitmetes uuringutes seostatud kehakaalu languse, immuunsüsteemi eeliste ja aju funktsioonidega.

Teadlased ütlesid ka, et söögikordade ajastamise strateegiad võivad aidata inimestel 24 tunni jooksul keskmiselt rohkem rasva rasva kaotuse katkendlik paastumine. Varane ajaliselt piiratud söötmine eTRFmis on üks päevase vahelduva paastumise vorme, kus õhtusööki süüakse sõna otseses mõttes pärastlõunal, aitas parandada inimeste võimet lülituda energia saamiseks süsivesikute põletamise asemel rasva põletamiseks - see on ainevahetuse aspekt kui metaboolne paindlikkus.

Vahelduv paast: kõik, mida peate teadma

Teadlased jälgisid 11 täiskasvanud meest ja naist, kes olid ülekaalulised. Osalejad proovisid kahte erinevat söögikordamisstrateegiat juhuslikus järjekorras: kontrollkava, kus osalejad sõid tunnise perioodi jooksul kolm söögikorda koos hommikusöögiga kell ja õhtusöögi kellja eTRF ajakava, kus osalejad sõid kolm söögikorda üle kuutunnine periood hommikusöögiga kell rasva kadu ttt õhtusöök kell Uuringus osalejad järgisid erinevat ajakava neli rasva kaotuse katkendlik paastumine järjest.

rasva kaotuse katkendlik paastumine sliming muda wrap

Neljandal päeval mõõtsid teadlased osalejate ainevahetust, pannes nad hingamiskambrisse, kus nad mõõtsid, kui palju kaloreid, süsivesikuid, rasva ja valku põletati. Samuti mõõtsid teadlased iga kolme tunni tagant osalejate söögiisu taset ärkvel olles, samuti näljahormoone hommikul ja õhtul.

Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik Mahlad Üks tänapäeval populaarseid võimalusi on vahelduv paastumine. Selle pooldajad on kindlad, et kui jagada söögiaeg teatud intervallidesse, mida saab vähendada või suurendada, kulgeb üleliigsetest kilodest vabanemise protsess palju kiiremini ja tõhusamalt. Dieedi olemus Vahelduval paastul on palju sünonüüme: katkendlik, tsükliline, katkendlik jne.

Leiti, et kuigi eTRF ei mõjutanud põletatud kalorite arvu märkimisväärselt, vähendas see näljahormooni greliini taset ja suurendas söögiisu mõningaid aspekte. See suurendas ka rasvapõletust tunnise päeva jooksul.

Kas paastumine on teie jaoks hea?

Lugege ka: Kuidas kiiresti kaalust alla võtta: 10 näpunäidet tervisliku tee Kilosse söömiseks Vahelduv paastumine alandas näljahormooni greliini taset ja suurendas osalejatel isu. Vahelduva dieedi näpunäited 1. Paastuajal jooge musta kohvi Nagu terviseeksperdid, võib paastuperioodil musta kohvi joomine rasvapõletust ja kehakaalu langust kiirendada.

MAATRIKS - Paast

Lisaks aitab kohvis sisalduv kofeiin kiirendada kaalukaotuse programmi. See stimuleerib metaboolset aktiivsust ja suurendab energia taset, mis veelgi vähendab nälga. Murda kiiresti tervislike söögikordadega Ärge rikkuge kiiresti ebatervislike rämpstoitudega, kuna see osutub vastupidiseks.

Podcast # 328: Vahelduva paastu plussid ja miinused

Kui paastute 12—14 tundi, olete paastuakna lõppedes tõenäoliselt raevukas. Veenduge, et murdke kiirelt tagasihoidliku suurusega ja tervisliku toiduga.

rasva kaotuse katkendlik paastumine kaalulangus macro protsent

Hoidke toitu toitainetega tihe Vahelduva paastu ajal lisage toite, mis on täis tervislikke rasvu, valke ja kiudaineid nagu värsked köögiviljad. Võite lisada ka tervislikke süsivesikuid sellistest toitudest nagu pruun riis, maguskartul, kaer, hirsid jne. Keerukad süsivesikud on meie kehale kasulikud ja toidavad meid energiaga, mida vajame ülejäänud päevaks liikumiseks.

Üles Artiklid.